2010-05-27

jag vet....


Jaha... ibland känns det som att allt bara rinner över. Igår var en sån dag. Allt var kaos å jag fick panik, stressen kom över mig å ´det gick ut över allt å alla.
Ibland vill jag så mycket men det går bara inte å ibland vill jag inget å då sker allt på en gång.

Jag har så mycket tankar å funderingar och jag får panik bara mina tankar börjar skena.
Jag är både glad å ledsen i min själ. Jag känner mig lycklig och glad, men ensam å hopplös.
Jag Är ingen längre... Jag är bara...

Men det är MITT liv jag måste leva. Å det är bara jag som kan göra nått. Men det e svårt att veta vad man vill.

Nej jag är inte direkt deprimerad, jag är inte ledsen heller, mest tankspridd å ensam.

Jag försöker vara alla till lags och jag försöker tänka på mig själv åxå. ´

Ps: Kanske, Lillie, Malin, Sara och Mia så följer jag med till beachen... vi får se :) Men det lutar väl åt det :)



Man måste vara stark för att bryta sig ur...

1 kommentar:

Malin sa...

Tummen upp för Ps. ;-) Tummen ner för resten, eller nått sånt, men det kommer bli bra ska du se! En svacka nu, men du kommer upp igen!