2010-05-31

Måndag idag.

Har haft Emma å lilla Leyla här :) Vart av med lite kläder å leksaker.. Toppen :)
Synd bara att tiden går så fort när vi fikar.. men men :)

Imorgon blir det en tripp till andra sidan stan :) Med eller útan barn.. det återstår att se.

Ronja verkar inte vilja gå till dagis numera... vet inte varför, kanske är det mysigare att vara hemma med mamma??
Ska kolla om Theo vill vara på dagis imorgon så kanske jag kan ha en Ronjis dag :)

Har tränat lite idag, vart inspirerad av Emma :)
Verkar alltid bli inspirerad när hon varit här :)

Vet inte annars vad dagen har att bjuda på. Undrar hur kallt det är i sjön? Barnen vill så gärna bada, men det lär ju vara iskallt... brrrrr.

Igår köpte jag en parasoll fot själv. 25 kilo släpade jag på från karlssons parkeringen, till jysk parkeringen. Mina armar höll på att dö. Jag kunde inte använda armarna på 10 min. Fick vänta med att styra för det värkte så.
Idag känns det ordentligt i armarna å axlarna.
Anledningen till att jag inte hade bilen vid karlssons var att dmo stängde precis så jag hade brottom, jag hade inte tid att parkera om bilen.. haha
Men man får väl armmuskler.

Måste berätta om en sjuk dröm åxå:

Jag drömde att Tor var ute på krogen.
Malin Ringer mig å gråter som bara den, han har knivhuggit en person å personen har dött.
Tor erkänner allt.
Det visar sig att han mördat en 6 åring!!
Helt sjukt.
Till slut kommer det fram att den där 6 åriga tjejen hade cancer å han ville bara lindra hennes smärta genom att knivhugga henne. Så hon kunde få ro å dö.
Vi alla var chockade över tors beteende å ledsna.
Å han åkte in i fängelset för det men satt där gladligen.
Han kände inte tjejen innan.
Helt sjukt!

Var tungen att skriva ner det, jag tänkte på den drömmen läääänge i natt när jag vaknade.. den var så verklig...

Inga kommentarer: