2010-06-02

så spännande

Imorgon ska jag på intervjuv.. spännande värre..
Lär ju bokstavligen skaka mig in till intervjuven. Tror inte det finns något värre än att gå på intervjuver.
Jag är ju så flummig ;)

Har haft sommarfest på dagis idag, mysigt, varmt å underbart.
Barnen var så duktiga, å dom hade gjort så fina saker.

Har börjat smått röra på mig igen. känner att det måste bli prioritet 1. Annars kommer jag att hamna på nått sjukhus för riktigt överviktiga ;)
Så idag har jag varit duktig. Ute å gått 2 gånger :) Dessutom har båda gångerna varit dom "längre" sträckorna. Tänkte cykla ut till willys, men då kände jag att tiden inte räckte till riktigt ;)

Har ju som alla vet slutat röka. Nu har jag slutat bita på naglarna åxå. Har nog klarat mig 2 veckor hittils. Men det är svårare än att sluta röka.. så får se om jag klarar det.
Det lustiga är att jag klarar tydligen av att sluta röka å bita på naglarna, men jag klarar inte av att gå ner i vikt. Vad e felet???

Den 12 blir det vi som går ut på beachen åxå. Ska bli kul :) Har betalat biljet å allt så nu så finns det verkligen ingen återvändo :)

Däremot ska niklas tydligen tillfällit jobba 4 skift, vilket innebär att han kommerj obba midsommarhelgen. Den helgen som vi kommer fira Theo. Dessutom åker vi till skara på måndagen.
Men det löser sig.
Tråkigt att fira midsommar själva å att fira theo själva. Men det kanske är dags att känna hur det är att vara ensamstående :/ Haha

Inga kommentarer: