2010-06-03

Natten har inte varit nån höjdarnatt å jag är trött. Har varit så nervös, drömt mardrömmar. Å nu är det över.
Har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv :)
Var på intervjuven å den kändes bra, MEN tyvärr kan jag inte jobba deras tider, dom ville ha en flexibel person å det kan inte jag vara till fullo.
Jävla skit, det är som Monica säger. Dagis är inte till för arbetande människor.
Hade jag haft ett dagis med öppet på kvällarna hade allt löst sig.
Detta jobb är nog det bästa jobb jag nånsin blivit erbjuden, å sådana erbjudanaden kommer aldrig igen :( Får väl se det positivt. Jag e ju ledig isommar.

Härligt väder idag. Ska ut till Malins stuga idag.. det var ett par år sedan.
Först ska jag fixa lite dricka.

Känner mig trött, lite kluven å faktiskt lite ledsen nu. Jag inser hur begränsad jag är för att få ett jobb.
Och att det inte är så lätt som man tror.
Hur ska jag nånsin få jobb :( Om jag bara kan jobba dagtider i princip.

Jaja.
Det kommer lösa sig, barnen blir stora å då klarar dom sig själva.. lol

Inga kommentarer: