2010-05-07

Nu var det ett tag sedan jag skrev.

Theo Ramlade och slog i tån för ca 1 vecka sedan. Tån har bara blivit värre och värre.
Var till Vc i tisdags så dom fick titta på den. Dom la på ett omslag med nån gele som skulle "dra" ut bakerierna eller nått. Skulle tillbax på torsdagen.
Var tillbax igår och fick då förklarat för mig att hon som lagt om tån på tisdagen hade gjort fel. Man fick inte gå så länge med det, dessutom såg såret värre ut än nånsin. Suck.
Så det vart omplåstring och läkarbesök.
Så nu 2 flaskor pencelin och ytterligare ett besök till så håller vi tummarna för att det ska ge med sig!
Var tvungen att köpa ett par tofflor till honom så att han slapp klämma in tån i ett par skor.
Har nog aldrig sett Theo ha så ont som han har haft dom sista dagarna :(
Och medicinen smakar blä.

Annars då?
Dagarna går både fort och långsamt. Ibland har jag så tråkigt att jag inte vet vart jag ska ta vägen, å ibland går dom så fort att man undrar varför tiden inte räcker till.
Men framför allt så är det tråkigt, och jag saknar att ha nått att göra varje dag.
Saknar dom på willys....

Det har hänt så mycket nu så jag vet inte vart man ska ta vägen riktigt.

Barnen är jättejobbiga och jag har inte världens bästa humör heller :( Jag är ingen bra mamma just nu :( Theo beter sig som en stöddig, bortskämd skitunge (vilket han säkert är) å ronja är så jobbig!
Men det e säkert mitt fel.

Måste ta tag i lite projekt i helgen hade jag tänkt.

Får väl se.

Sköt om er allesammans

Inga kommentarer: