2010-06-11

D

Har äntligen hittat ett par jeans som jag faktiskt gillade...
Var till Tuna park med familjen, gick över förväntan.
När vi kom hem så tog jag en springrunda... fick sånt håll idag igen :(
Imorgon ska jag nog testa springa innan frukosten om jag orkar :) å se om jag får håll eller inte..

Lilla Ronja har kört runt "Leyla" idag i sin dockvagn, hon kallar alla bebisar för leyla numera :) Å efter ett besök hos Emma idag så vart det ännu mer Leyla hemma :) Ronja skulle bli överlycklig med en bebis.. har vi tur kan vi få låna tinas bebis sen när den kommer, då kan ronja rå om den lite :)

Imorgon är det utgång tydligen, men först handla lite, sen kalas, sen utgång.. eller nått...
Det återstår att se.

Förresten ska vi sälja en dator. Niklas stationära om nån är intresserad.

1 kommentar:

Tina sa...

sälja en dator som är sönder? smart! haha

Du bör vänta i mer än 1 timme innan du springer efter du har ätit. oavsett håll eller inte. men det hjälper oftast (ibland)