2010-06-09

Idag skulle jag bara slappa å njuta av att vara barnledig... pyttsan heller.
Mamma å jag har gjort stan istället. Å när vi sedan hämtade barnen så vart det en vända till fast då vart det en glass vid lekparken.
Träffade fia å alex där. Trevligt med lite annat sällskap :)

Barnen har varit glada å skött sig, vi har faktiskt pärlat hela familjen. En var :)

Jag är så glad att jag har dom. Dom fyller min tillvaro :) Dom är en pain in the ass, men vad skulle jag göra utan dom?

Imorgon fyller pappa 59 år. Tiden går fort.

Tog en springrunda, nu var det ett tag sedan sist, har ju varit ute å gått lite men..
Jag orkade nästan hela rundan.. Eller jag hade orkat hela om jag inte fått sånt håll så jag trode jag skulle dö....
Men nästan.. Imorgon kanske jag orkar hela vändan :)
Jag har köpt en sån där mobilväska att ha på armen, men istället för mobilen ska jag ha min mp3 spelar å sen nycklar å kanske mobilen. :)
Hade bara mp3 spelaren idag där, men det funkade utmärkt. Idag var jag så himla taggad, för jag behövde få ur mig massor med ilska som jag bar på!!!

Inga kommentarer: