2010-06-08

bla bla

Bara tisdag idag.
Ja så är det.
Imorgon ska barnen vara på dagis, den enda dagen denna vecka.
barnen har varit ganska lugna å snälla överlag, men ibland behöver man ett brejk från dem åxå :)
Är inte motiverad till helgens bravader men får väl ta å gaska upp mig. Alla verkar vara så taggade...
Men biljetten är köpt å ingen återvändo.

Niklas dator har havererat så vi har bara min just nu. Men jag gråter inte floder för det. Nu är det ju sommar å man ska inte sitta vid datorn, det finns ju roligare saker att göra. Fika, fika, fika.
Imorgon ska vi hitta på nått med min mor.

Idag var systra å far här.

Har haft huvudvärk nu i 3 dagar...inge vidare :(
Imorgon måste jag försöka klämma in en promenad eller nått.
Kanske storskrubbning av lägenheten.. får se.

kl är nu 21:14, Ronja är fortfarande vaken. SUck.
men så är det när vi är "lediga"

Snart bär det av till skara sommarland :) Först ska Theo firas :) :)

Inga kommentarer: