2010-08-31

Imorgon blir det dagis för Theo å Ronja är hos mormor. Det blir till att söka jobb, ringa akassan å arbetsförmedlingen igen. Dessutom ska jag ändra min cv å trixa lite.
Sen ska jag luncha med ett par damer på staden :) Härligt.

Efter det blir det hämntning å lite hemligt av..
Sen blir det hem å äta/sova, ev eller det blir det nog jobba.

Har idag införskaffat världens goaste sötaste lilla Matilda.






Har fått ett väldigt uppskattat mejl idag som jag faktiskt rördes till tårar av :) Det hjälpte mig mer än vad någon kan tro. Och det gör att jag faktiskt tror på att ta mig ur detta. Å faktiskt må så bra som jag förtjänar.. det kommer nog ta sin tid, men för min skull å för min familjs skull ska jag verkligen göra allt..


Dessutom har jag alltid en kompis som kan gaska upp mig i både vått å torrt.. tror att denna person vet vem hon är :)

Tack för att ni finns, ni vet vilka ni är!!

Inga kommentarer: