2010-08-30

Måndag hela dagen.
Väntar på mor, ska väl åka ut mot jysk en stund, sen blir det lunch å vila, vidare till nästa projekt.

Hemma igen vid 18.

Härligt väder är det åxå :(

Tycker lite synd om barnen, dom har varit lediga på tok för mycket. Dom behöver stimulans, jag behöver semester ifrån dem, eller ifrån den minsa av dem.
Från att ha en son som nästan bryter ihop när man säger nej till honom, till att få en dotter som skrattar en rakt upp i ansiktet. Jag är inte van, å vet inte hur jag ska hantera det.
Det är nu jag vill att akutnanny ska komma hi :P

Jag behöver luft å andrum från henne. Men det får vänta minst en vecka, för nu jobbar Niklas eftermiddag å sen jobbar han hela helgen. Efter helgen är han ledig hela veckan.

Innan dess är det bara att härda ut å älska barnen så mycket att jag inte orkar vara arg å ledsen å sur på den.
Ev blir det lite jobb i veckan åxå. Det återstår att se.

Regnet det bara öser ner, ... tralalalalalalaa-

Måste handla för veckan åxå. å allt ska jag lyckas klämma in på denna korta tid... som jag har. Jaja, allt löser sig. Mamma kanske kan bjuda på mat, hon är ju trots allt "sjuk" Hon vurpade med cykeln å har fått kraftig värk i nacken så hon ska vara hemma till minst onsdag å äta smärtstillande, men hon är som mig å kan inte riktigt bara vara å vila :) Så lite mat kan hon göra :P

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja semester e vad du behöver och jag önskade att jag hade massa pengar så jag kunde skick iväg dig på en lyxrelaxsemester så du får vila och ha egen tid! Hoppas du får en fin vecka kraam Emma