2010-09-24

Dagen D.
Idag är intervjuven, jag har sovit gott. Och jag är än så länge inte nervös. Har insett att jag kan inget annat göra än att vara jag. Å det är jag ju bäst på ;O Haha
Risken är bara att jag pratar ihjäl honom eftersom jag har en förmåga att göra det när jag är nervös. Men jag får ta det som det kommer.

Angående sd så har det gått några dagar och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om nått.
Jag tycker att alla borde få en chans, sån är jag, och jag har försökt att lyssna, iakta å fundera på vad jag tycker. Det verkar som jag bara ser alla "bra" sidor som dom har att komma med, för pratar jag med andra har dom sett andra sidor. Så jag har lovat mig själv att kolla upp mer noggramt vad dom egentligen vill. Inte bara genom debatter och sånt.
Så där måste mitt lilla huvud få vila lite :)


Barnen är pigga och glada. Ronja tittar på Ronja rövardotter, å Theo spelar Lego Batman just nu.
11 får dom gå till dagis, för då ska jag hem och förbereda mig mentalt :) haha.
Har samtal med theos fröken efter dagis om hans dagisvistelse... han vill inte gå och har inga kompisar säger han, sen vet inte jag vad som är sant och vad som inte är sant, så bättre att prata med dom på en gång, än att gå runt å vara ledsen å irriterad. Jag vet ju att han leker med Emil, men Emil går inte så ofta på dagis.

Jag berättar efter intervjuven hur det gick.

Inga kommentarer: