2010-09-23

Idag är jag faktiskt lugnare än igår. Ska träna ikväll för att få utlopp för mina känslor, å hoppas på att jag kan somna ikväll :)
Jag kan inte göra något för att påverka anställningsintervjuven, men jag har förberett mig lite å ska förbereda mig mer sen..
Jag får försöka bara vara, men jag vet hur sjukt nervös jag alltid är innan jag blir mer säker på situationen.
Ialla fall.


Har varit på willys idag å snackat av mig :)
Sen vidare till Tina å kelat med My, hon är ju såååååå söt.
Man blir sugen, MEN jag är glad att jag bara lånar henne :) :)
Men hon var vaken nästan hela tiden, eller det var hon nog :)

Sötisen :)

Tina har blivit lugnare sen My kom och mycket gladare och trevligare att vara med. Kanske jag med, vad vet jag??!
Men det är riktigt mysigt/kul/trevligt att träffa henne nu :) Det kan ju vara så att man växer som mamma, och att man har mer gemensamt när båda blivit/är det :)
Ialla fall är hon en supermamma än så länge :)

Inga kommentarer: