2010-09-06

Ikea

Har varit på ikea idag, vart en låååång dag.

Köpte ett större skrivbord till Theo å ett litet till ronja.
Lite småplock till skrivborden. ch en badrumsgrejs att ha nere vid handfatet till mig.
Det var dyrt fast man inte plockade på sig så mycket.

Har haft huvudvärk sen i fredags å det ger sig inte, bara korta stunder, hoppas det är spänninghuvudvärk å inget annat, forsätter det får jag ringa vc, för det e så jobbigt på kvällarna, igår fick jag ta sömntablett för att sova bort det. För mina migränmediciner hjälper inte alls.


Imorgon är det dagis för barnen, då ska jag möblera ungarnas rum lite, det var lite trångt med skrivborden, borden åker ut.. Om nån är intresserad, finns tyvärr bara en stol vardera till borden. (dom där små borden (det rosa, å det blåa)

Tack för skjutsen till ikea tina, å tack för lånet av bilen :)

Inga kommentarer: