2010-09-21

Innebandy/simning

Har idag anmält min so till innebandy och simning.
Vi har till och med köpt klubba till THeo och skyddsglasögon.
Har precis varit å tränat, när jag kommer hem och kollar mejlen har jag fått mejl av strängnäs simsällskap där det står:

Hej
Troligtsvis har Du sänt mailet fel.
Vi sysslar med simning
Med vänliga simmarhälsningar
STRÄNGNÄS SIMSÄLLSKAP

Trött man är va??

Jaja han är ju anmäld på simningen ialla fall hoppas jag.
Har precis skickat iväg ett nytt mejl till innebandyskolan :) hahaha

Har förresten en glad nyhet å dela för er som inte läst på facebook :P Jag ska på arbetsintervjuv på fredag, å jag håller verkligen tummarna för det jobbet.

Som sagt:
Jag har inlett en ny fas i mitt liv.
Det skulle verkligen vara den sista pusselbiten för mig!!


Hittade en varsin overall till mina barn åxå, äntligen!
Nu kan ajg andas ut,nu har dom allt inför vintern tror jag ialla fall

Pöss på er!

Inga kommentarer: