2010-11-07

Hade massor med tankar på vad jag skulle skriva, men har glömt det mesta.
Som vanligt..

Ska jobba tisd/onsd/torsd/fred denna vecka.
Näst nästa helg blir det tjejmiddag tydligen, helgen efter det blir det bowling mat, med jobbet, helgen efter det blir det trollhättan som vi gör osäkert.

Sen är det min födelsedag å sen är det snart jul.
Underbart.

Halsen är i samma skick som senaste två veckorna, å örat mitt har totalt ballat ur, ekar å brummar... men jag kör revaxör som en galning. Nått skumt är det. Alla behöver vi väl kanske en rensning då å då ;)
Ledig med barnen imorgon, kanske tittar förbi sanna, beror på mig å barnen.

Måste hitta en snöglob till THeo, han fick en imorse, å han vart så glad. Han sa: det här är den bästa dagen nånsin, den är så vacker (min son har förkärlek till vackra saker såsom porslin, stenar, snäckor, glitter, julsaker mm)
Men ikväll tappade han den så den pajjade, han vart så ledsen kraken :(

Monica hade fått ett rivhjärn som huvudet på den var en tjej.
Sist vi var hos pappa å monica så var theo ledsen för han trode han hade fått fyra spindlar (lång historia) så monica sa att han fick välja vad han ville: han sa: ditt rivhjärn, han älsjar det för att den är söt... hahahahha.
Den fick han dock inte, som tur va, men han e bra rolig han...

Inga kommentarer: