2010-11-07

Ullared

Dagen efter ullared.. Är lite trött å sleten, men det gör inget, har ont i halsen (ULRIKA som smittat mig säkert ;))
Bussresan var helt ok till ullared, vi sov lite, var vaken lite...
Shopingen i sig på ullared var seeeg. Dels hade vi valt 9h shoping, dels så var vi nog lite trötta å JAG tyckte det var mycket folk, även fast folk påstår att det inte alls var det.
Jag tycker sånt är väldigt jobbigt.
Vart ca 2500kr fattigare, men 2000 gick till prylar, övrigt till mat å bussresa.
Hon i kassan vart förvånad över att vi åkte s långt å på denna helgen för bara 2000kr shoping.

Bussresan hem var tråkig, som fan.
Tur vi hade våran egen kör där bak :)

Jag köpte mycket julklappar (leksaker till barnen å andra barn) lie smått å gott.
Om det var värt det?
Jag vet inte, om man handlar för lite mer, åker på en annan årstid och inte åker buss då kanske.
Men nu har jag gjort det, å just nu så är jag inte sugen på en sån resa igen, möjligtvis under våren.. men vet inte till vilken nytta :)

Hade trevligt med alla tjejorna även fast vi alla delade upp oss lite grann, det är ju lite svårt att gå många i ett sällskap....

Sköt om er, mitt öra dunkar, måste åtgärda!

Inga kommentarer: