2010-11-17

Ibland när jag känner att jag gör det enda rätta så blir det ändå fel, å ibland spelar det ingen roll. Jag måste lära mig att stå på mig och att stå för att jag är jag.. å stå för vad jag tycker å anser...
Speciellt om jag ska välja det yrket som jag troligtvis kommer välja...

Det innebär inte att jag tänker trampa andra på tårna, men jag måste våga säga ifrån och tycka saker... Och göra det på rätt sätt.
Det är bara jag som lever mitt liv, ingen annan, å jag vet hur känslig jag är, hur ledsen jag blir när jag sårat någon utan min avsikt, och jag har ALDRIG för avsikt att såra någon, jag vill att alla ska må bra... Oavsett, å jag försöker verkligen att inte dömma folk, men det är verkligen inte lätt, och jag tror nog att alla människor är duktiga på att dömma.

Ialla fall så är jag glad, glad över att ha alla människor som jag har i mitt liv. Och glad över att dom trots att jag är som jag är gillar mig.. Det ni :P

Inga kommentarer: