2010-11-17

Nu när allt kommer omkring minns jag..
Det kanske inte är så konstigt att jag inte kommer ihåg saker från förr, med tanke på hur jobbiga saker jag egentligen varit med om.. Inte jobbiga saker som låter jobbiga, utan mer psykiskt jobbiga saker, jag har glömt hur jobbigt vissa saker var att ta sig igenom.
Hur ont vissa saker gör. Ibland undrar jag hur man klarar vissa saker, visst, man blir starkare av vissa saker, men är det värt det?
DEt var längesedan jag hade så psykiskt ont att jag inte kunde göra nått annat än att bara vara...
Kanske beror det på att man måste vara starkare nu när man har barnen. Eller så beror det på mognad, eller kanske till och med på att livet lugnat sig lite...

Jag vet inte, men ibland kan man förså varför vissa blir som dom blir.....

Inga kommentarer: