2010-11-22

Idag har jag en såndär "fuldag" som jag kallar det. Då känner man sig ful oavsett hur man än gör i ordning sig eller vad man än har på sig..
Så kanske borde hålla mig inne idag...haha

Det är ju ialla fall kanonväder för barnen idag, så det blir nog en tripp till våran pulkabacke så dom kan få åka lite...
Tina kommer nog hit med My åxå.
Tänk att det kan vara så skönt att vara "ledig" men ändå så förbannat tråkigt.

Jag vill ha nått att göra, har dammat överallt, rensat hela köket, sovrummet, barnens rum.. Förrådet.. har inget kvar att rensa.. suck.

Men får väl skura golvet för hand eller nått.. haha

Det är så förbannat tråkigt att städa bara...






Gissa vem han är lik????

2 kommentarer:

solvsjo sa...

Åh vill du rensa och dona så kan du bara komma hit jag hinner aldrig sånt numera du får 10 kr i h =))) Hahaa hoppas du mår bra och tack för sist! Kram E

Malin sa...

Harry Potter?? ;-)