2010-11-12

Ont i skallen :(

Har jobbat tisd-fredag på dagis, annorlunda men helt ok. Lite stökigt å mycket trixande för att få allt att funka någorlunda smidigt.
Ev jobbar jag där näst nästa vecka åxå. Ska bara kontakta akassan å se vad dom säger om det.

Nästa vecka blir det en ledig vecka för oss.
Det har varit nyttigt med denna vecka och barnen har fått varit mer på dagis.

appropå dagis så är det ett upprörande ämne just nu, då dom inte får över min dotter till stora avdelningen pga ett misstag som dagis gjort.
Hon skulle varit den som skulle över nästa gång, men dom tog över ett tvillingpar före henne, trots att hon är äldre... Pga av nått som dom fått för sig att jag sagt.

Utan att ens prata med mig om en ev övergång så har dom gått bakom min rygg. så nu ska min dotter "lida" å gå på lilla avdelningen tills hon blir 4,5 år...
Gud nåde dom om dom inte gör allt för att dom ska få vara så mycket som möjligt med dom större barnen. Vilket dom har lovat.
Ronja vantrivs med småbarnen å det gör mig så frustrerad.... Så in i norden frustrerad eftersom jag vet att hon kommer börja gå heltid efter julen å då är hennes enda jämnåriga kompis som är kvar, inte på dagis alls lika mycket....

Stor suck...
Jag hoppas det lägger sig, för jag kommer INTE ge mig...

Inga kommentarer: