2010-12-14

Back on track

Det var lite kul.
Länkade min blogg till facebook idag å vips så har antalet besökare ökat med 100%. Har inte så många besökare per dag så det krävs inte sådär jättemycket. Men ändå!!
Bloggen är mest till för mig själv.

Har varit på hedlandet idag med hopp om att hitta nya tallrikar, men sån tur hade vi inte. Hittade inga jag ville ha.
När vi kom hem hade jag feber igen, men den verkar ha gett med sig.

Imorgon är det dagisdags för barnen, då blir det sola av för min del igen. Det var ju ett tag sedan, så nu får man väl dundersola :) eller nått. 1 gång idag 1 gång imorogn, någon skillnad borde det faktiskt göra.

Har idag återupptagit wow spelandet då jag fått allt att funka, allt har nog funkat från början, bara at jag fattade trögt :) haha.

Men nu är jag back on track å min gubbe är i level 49 så den måste jag kämpa upp lite till, har lite dåligt tålamod bara :)

Jag har såååå fina barn! Dom gör mig levande å lycklig. Dock kan dom gå en på nerverna ibland, men vad gör det.

Sköt om er alla där ute. Ta vara på varandra, imorgon kan det vara försent!!

Inga kommentarer: