2010-12-15

Not back on track

Herre gud, min hals är ännu värre.. Suck, det blir inget sola, för jag orkar inte.
Är så snorig å halsen irriterar hela tiden, det gör ont i bröstkorgen när jag andas...
Ne ta det lugnt står på agendan, troligtvis mår jag bättre mitt på dagen, så får se om jag tar mig ner då.

Ska lämna barnen på dagis snart, måste bara göra iordning oss, dom sitter å äter frukost just nu, eller iaf den sega ROnja ;) haha.

Blir till att dra dom på våran bob som jag trode vi kastat.

Förresten, jag har luskat ut vad jag ska få av N, men säg inget till honom, då blir han så ledsen :/
Schhhhhhsssss.......
Han borde veta bättre än att lämna mejl kvar i mejlet som bekräftade beställningen.
Men det är nått jag verkligen vill ha!!!
Som underlättar massor till mig.
Bara för att jag vet, ska inte ni få veta ;) muahhahaha