2010-12-17

Fy vad mina barn kan babbla å låta på mornarna, förut hade jag inga problem med det men nu kreverar jag.... Hela tiden non stop. Satt på radion i morse men hör den inte för dom sitter hela tiden å tjatar:
-Mamma, mamma, mamma vet du, vet du.... bla bla bla.
Som Ronja i morse, då var hon tvungen att berätta om att en bläckfisk hade tagit bamses farmors kista... Suck.
Dumt att vänta en halvtimme till, så jag får lite lugn o ro. Men den lugna mamma som jag är ler jag å lyssnar...


Trode ni på det?? haha.
Ne jag ber dom vänligt 10 gånger att dämpa sig eller låta mig lyssna på radion, 11 gången skriker jag till så dom lyssnar, då är det tyst i 1 min.

Men det e skönt att ha dom trots att dom går en på nerverna emellanåt :)

Idag måste jag försöka städa lite hade jag tänkt, men är sugen på att göra några q på wow först.

Först kaffe sen wow, sen kanske städa :P

Inga kommentarer: