2010-12-16

Förbannade rethosta!

Fy fan vad det är irriterande med rethosta...

Har idag varit på ikea å köpt tallrikar å glas.
Skönt att ha allt enhetligt, dock vart det bara dom stora tallrikarna vi bytte ut, men det gör inget för det var dom vi hade behov av att byta ut. Det får vara olika servicer.

Ska försöka sola imorgon men det får bli på eftermiddagen då niklas gått upp. Han jobbar natt.
På lördag blir det en tripp till ip backen med grannarna för korvgrillning mm, Sen blir det pyssel för halva slanten ;)

Facebook funkar inte just nu så irriterande (jag är inte beroende, inte alls!!)

Har börjat spela wow igen, är det nån som spelar det å läser min blogg så heter min gubbe nått så fånigt som appelpajen (det är ett fånigt smeknamn som jag haft sen långt tillbax, jag undrar om det är erik som en gång i tiden kallat mig det eller om det är niklas, eller om det är pga en parfym Minns faktiskt inte.. Men så är det)

Inga kommentarer: