2010-12-16

jul stress

Snorig å jävlig :( Fy fan, halsen kittlas å irriteras.

Har sovit halvknasigt åxå-


Jag har legat å funderat på julen.
Alla klagar på stressen å alla måsten under julen.
Jag är en av dom få som ärligt säger att det hör till och att jag tycker det är mysigt med att köpa paket, stressa runt maten, samlas många osv.
Visst det är över på nolltid, men utan stressen, maten å allt därtill så hinner vi inte bygga upp förväntningar å bygger man inte upp förväntningar så blir det som en vanlig dag.
Men visst, det är hysteriskt vad det gäller paket å hur mycket det ska vara. Men det är ju en begränsning man kan sätta själv.
Vi har valt att bara köpa till barnen (det är ju ändå deras jul inte våran p ådet sättet)
Visst, hittar man nått som verkligen passar någon så... Men annars är det barnen som gäller.
Ne julen är mysig å jag längtar lika mycket som barnen nästan, trots att jag inte får paket (vill inte ha ändå)

Nehe snart biblioteket med barnen.

Inga kommentarer: