2010-12-15

Ska ärligt erkänna att VIP solningen gav mer effekt än något annat solarium som jag varit på, vet inte om det är innbillning.

Imorgon blir det ikea ialla fall... Äntligen.

Har fortfarande såå ont i halsen, å nyser å snorar :( Men det är väl såna tider nu.

Har haft Rolle å Ingrid på besök som ni kunde se på förra inlägget, det är inte ofta dom är här så det är uppskattat :)
Dom ska sitta barnvakt till barnen den 15 januari så vi kan parta med Malin å Mia med gäng :) härligt!

Har så mycket jag skulle vilja göra men jag orkar inte.. jag är helt slut. Fast jag inte gör nått.
Men hoppas det blir fart på mig nu sista veckan innan jul.

Mer knäck ska göras så det blir nått kvar, ungarna älskade knäcken å mer än hälften gav jag bort till fröknarna :)

Sköt om er alla där ute.. Håll er borta från Ikea imorgon (tror det blir västerås)

Inga kommentarer: