2010-12-27

Igår ringde mamma mig när jag var ute i lekparken, hon undrade om ajg kunde vara utan barn tills på torsd. Hon ville att jag skulle följa med till sälen med henne. Min bror är där med hans familj.
Men utan mina barn?? nee
Så jag frågade ifall åtminstonde Theo kunde följa med, å det kunde han.
Så i skrivandes stund väntar vi på mamma/mormor.
Ser inte fram emot en 5h bilfärd, men får göra det bästa av situationen helt enkelt.

Theo är förberedd med åksjuketablett och film å spel i bilen, men han blir ändå uttråkad, precis som mor sin. Myror i rumpan kan man kalla det med andra ord.

Niklas å Ronja får stanna hemma i strängnäs, men tror att båda kan tycka att det ska bli ganska skönt. Dock vart Ronja ledsen först, men med lite mutning här å där så tycker nog hon det ska bli mysigt.
Hon ska få handla godis gå till kyrkan (vilket hon längtat till) å leka med Emil å Saga förhoppningsvis, beror på om killarna tar sig i kragen å hör av sig till varandra ;)

Nehe, förbereda sig menatalt då.

BTW jag har Aldrig åkt skidor.. så det blir spännande :) Inte Theo heller.
Kanske slänger upp något kort, den som lever får se :)

Sköt om er, ni som jobbar, ni som har ledigt, ni som inte har nått, ni som har allt. Jag tror ni förstår vad jag menar :)

Pösss

Inga kommentarer: