2010-12-29

sälen

SIsta dagen, jag har ont i varenda kroppsdel som jag äger och har...
DEt är med blandade känslor som jag åker hem. VEt inte om det var något för mig då jag igår vart vettskrämd.
VI skulle grilla korv, men för att göra det var vi tvugna att åka en läskig lift, sen skulle vi åka ner för en blå backe tror jag det var. Oavsett så var det ett stup i mina ögon.
Jag ramlade, ramlade och ramlade.... jag skakade och var arg ledsen och frustread. NEr var jag ju tvungen att komma. JAg GICK ner, ramlade ner, rullade ner och sista biten åkte jag ner.

För att sedan komma därifrån var jag tvungen att åka en familjen backe ner.
SAkta men säket, och med. Skidorna i handen....

Nu är jag trygg igen.

FÖrresten är det första gången jag åker, jag hann åka tre gånger i barn backen innan vi åkte och grillade.
Published with Blogger-droid v1.6.3

Inga kommentarer: