2011-01-23

Hade ellen sovandes här i natt.

Vi började morgonen med att gå ut ett par timmar, underbart väder och massor med grannar ute :)

Sen in för lunch...

Sen mitt pucko fick jag lust att rensa i theos rum, i vanlig ordning. Det resluterade som vanligt i om möblering. Jag är nöjd. Men det tog tid, det var svettigt och jag vart irriterad, dessutom dödade jag theos tv kontakt. Men nu har niklas lagat den.

Sen innebandyn i vanlig ordning. Theo ville inte spela, men efter massor med övertalning spelade han ialla fall, nöjd och glad var han när det var över. Nästa vecka ska Ronja få testa spela innebandy, nått hon längtat efter såååå länge.

Nehe nu ska jag kolla på tv. Snart solsidan.

Å vet ni, det e så jävla skönt att Niklas är ledig en vecka nu. För jag är så less på mina barn, en vecka själv med dem... haha.
Nåja dom e söta ändå :P

Imorgon blir det plugg med Emmis å sen lunch med angelica å emma :) Å en snabbvisit till bvc, hade tänkt att strunta i det, men theo vill att jag ska gå med honom.

Sen blir det kanske ica maxi :)

Sköt om er

PÖSS

Inga kommentarer: