2011-01-24

Vilken tur att man har vänner.

Idag har jag pluggat med Emma hela dagen, kanon. Fick enhet ett klart på en kurs.
Jag åkte vidare till bvc med theo, allt gick bra, kommer nog få movicol utskrivet till honom igen eftersom det e lite trögt med hans mage. Sen kommer han även att få göra en synundersökning på onsdag igen för säkerhetsskull. Dom i eskilstuna på synavdelningen hade missat att fört in i journalen dom två sista besöken :( Dåligt.
Men eftersom han blundar så hårt så kollar vi en gång för mycket istället.
Så ytterligare ett läkarbesök denna vecka, men det gäller väl att satsa fullt ut om man kan eller??

Sen åkte emma och jag å lunchade på stan, sen vart det lite shopping på lindex. Vart inte så mycket för min del.
Vidare till matten där allt stod stila.
Men tur jag har min Emma, jag kom förbi det svåra och har än så länge inte fastnat.

Imorgon blir det ögonläkaren för mig och ica maxi, hann inte med det idag som det var planerat, men vad gör det.

Måste sätta mig med etiken imorgon bitti eller ikväll, alternativt i morgon kväll. Har lite på engelskan jag vill göra åxå.

Angelica kanske kommer över ikväll, vi får väl se.
Ialla fall så kommer Niklas vara borta.

Nu kom jag på. Måste lämna in på dexter. Barnen ska börja dagtid från och med nästa vecka!!

Inga kommentarer: