2011-02-16

Jag undrar hur jag tagit mig förbi gymnasiet, hur kunde jag få g i ämnerna över huvudtaget? Eller jo det kanske jag förstår, men hur orkade jag. Jag har inte ens läst två månader å tycker det är så tråkigt. Men jag har ingen återvändo nu.
Men fan vad tråkigt det är. Tror att engelskan gör att allt suger, jag HATAR engelskan. Jag får ont i magen av att bara tänka på det.

Till och med matten är hundra gånger bättre än engelskan.

Idag har jag ialla fall haft engelska och jag är inte bra på andra länder eller historia och det är allt vi går igenom. Hela tiden, så jag blir typ utskrattad när jag inte vet vilket språk det talas någonstans. Men ärligt talat, det är ju för att jag inte är intresserad. Klart jag kan försöka lära mig engelskan men nör jag inte kan det dom pratar om så blir det ju bara pannkaka, jag undrar hur dom tänker.


Ligger lite efter :( det stressar mig. Men fan får sätta mig ner i morgon å ligga lite före, elelr nått. SUCK

Ne just nu är det inte kul alls. Dessutom börjar jag känna mig sjuk. Tur vi har "lov" nästa vecka. Då ska det pluggas....

Nehe kolla vad det är på tv idag.

Inga kommentarer: