2011-02-13

nu

Nu har jag tid att blogga.

Det har hänt en hel del under helgen, och jag har inte haft så mycket tid att sitta. Skönt tycker jag iof.
Det har inte blivit några mer springturer eller gåturer, allt pga vädret. Jag kan inte springa när det är minusgrader, och jag vägrar ta 40minuters promenader i många minus å storm. Ja jag kan låta lat, men så är det.

Ungarna ligger i sängarna nu, skönt. Ronja fick ju en ny säng, en 90 säng. Hon har sovit i sin säng tills på morgonen ända sen hon fick den. Kanon!!

Var hos Tina å lol idag å hälsade på. Dom har ett springband som barnen gillar, dom älskar att åka dit bara för att dom ska få springa, gå, leka på det :) Dom vart alldeles svettiga idag :)

Imorgon är det plugg som gäller. Tror inte jag vill plugga högskolan sen i höst, får se om jag söker in. Först måste jag bli godkänd i matteB. Men är inte säker på att jag vill plugga i tre år. Det är ju så tråkigt. Hahahaha.
Ne hoppas jag hittar ett jobb. Suger jobbet så kanske jag blir motiverad nog att söka till högskolan. Jag är inget plugghuvud, kommer nog aldrig bli, jag glömmer ju allt jag lärt mig på en gång!Vad är då meningen med att lära sig? Jag lär mig bäst av att praktisera det.

Nehe, nu ska jag tradera å facebooka :)

Förresten, träffade ju pekka i helgen, alltid trevligt. Synd bara att Alex inte var med.
Men hörde att dom kanske kommer i påsk :)

Och en sak till. Ha en underbar söndagskväll, jag ska kolla på solsidan snart :) Antar att ni åxå ska göra det :)

Inga kommentarer: