2011-02-14

oj oj oj vad svårt.
Tycker verkligen att alla hjärtans dag blivit så överdrivet å så mycket tjaffs om vad man fick å inte fick.
, det lät som negativt, men hellre en teckning av dom än att dom får pengar av mig å köper en ros till mig :) haha.Déssutom är det roligare att få nått som någon lagt ner tid på.
Å andra sidan kan jag inte låta bli att tänka att jag vill ge nått till mina barn. Niklas behöver inte få nått.
Men barnen. Dom vill ju så gärna ge bort. Men jag kanske ska göra som dom, å rita en teckning till dem. Vem vet det kanske uppskattas massor??!!
Ni hör ju hur dubbel jag är. Jag tycker man kan visa uppskattninng alla andra dagar på året. MEN alla hjärtans dag är ju ändå alla hjärtans dag. Tror det e affärernas fel att jag känner såhär.

Ne inget till niklas, det tror jag ialla fall inte, om jag inte faller för grupptrycket ;)
Kanske ska rita en teckning til honom åxå :)

Nehe nu måste jag ta barnen.

Inga kommentarer: