2011-03-22

Helt slut är jag, men på ett härligt sätt...
Livet börjar bli så där härlig kaotiskt som jag vill ha det. Underbart!!! Lite på gränsen till för mycket :)

Imorgon är det back on track till skolan.
Tog ju mig "ledigt idag" Å bara var.. Träffade fina Fia å hennes fina dotter (vill träffa mer ). Jag träffade Tina, pappa, Malin, Tor, Angelica, dessutom fick jag kaffe av jens å Angelica. NU känner jag en person på varje gård, vilket innebär att jag har kaffe på varje gård :P Kanon i sommar ju ;)

Har så UNDERBARA människor omkring mig. Är jag för positiv i min blogg numera??? Hm,,... balansgång???

Jag måste ta å boka en minisemester till Conny å sen vill jag träffa Åsa oxå :) Det skulle vara så roligt. Men man får väl ta tjuren vid hornen å spika ett datum.
Måste bara berätta det för dem ;)

MUahahhahaha.

Nehe nu vill inte jag blogga mer, för risken är att jag bara är för positiv.

3 kommentarer:

Åsa-B sa...

jaaa, nu måste vi boka ett möte =)
kram Åsa

Angelica sa...

Underbart att du skriver positivt ju <3

Anonym sa...

jaaaa nu måste vi fixa så vi kan ses =)
Kram Åsa