2011-03-23

Känslor

Mår illa, är hungrig och helt slut fysiskt.
Men fan den som ger sig. Imorgon har jag inte tid att gå hem från skolan, så jag har fixat skjuts hem men dit ska jag gå.
Jag är less på att vara fet...

Så nu blir det andra bullar.

Har haft en ok dag. Saknade emma i skolan å alla andra högljudda å glada, men hade Angelica där å sen träffade jag Fredrik på eng.

Imorgon är det drop in på dagis å sen ska vi till brorsans tjej å fika, det var ett tag sedan.

Just nu är barnen ute å leker å jag njuter av tystnaden. Niklas är å handlar.

Allt är så rörigt i mitt huvud. JAg vet inte ens vart jag ska ta vägen med alla mina tankar som far fram å tillbax, jag försöker att inte tänka, men så fort jag börjar läsa en bok eller nått sånt så kommer tankarna. Det är så rörigt. Och jag känner sååå mycket.

Ikväll ska jag nog dejta malin igen om det är möjligt ;) en promenad har ingen dött av???!!
Om hon har tid vill säga..

Hm, funderar på om jag har någon snaskig nyhet att berätta??!!

Neee men igår hade jag rekord på bloggen.. TJOOOOHOOOO.... Hela 32 unika besökare, det ni, det är inte illa. (eller jag tror det e rekord)

Inga kommentarer: