2011-03-31

Idag har varit en bra dag. Har fått mycket sagt och gjort. Är trött, väldigt trött- Men får försöka sova, funderar faktiskt på att ta en sömntablett.. Så jag somnar nån gång, är lite less på att ligga vaken halva kvällen/natten.
Imorgon ska jag försöka att få lite plugg gjort. Har varit lite dåligt med det, trots att jag varit på skolan hela veckan.
Niklas har skött hushållet hela veckan och jag har inte gjort många knop hemma, men det lär väl ändras när han flyttar.
Mellan 11-15 april åker han på kurs så då är jag ensam i da house. Får se hur spännande det kommer vara. Lika bra att vänja sig ändå eftersom det kommer bli verklighet sen ialla fall.

Ne nu skiter jag i er. Funderade på om jag hade något snaskigt att skriva, men det har jag nog inte, ialla fall inte som jag kommer på.

Eller jo, men det är inte snaskigt.
Jag förvånas över hur mycket positvia och glada människor det finns, och vilken enorm glädje och positism det finns bland människor. Hittils har jag bara stött på underbara människor på komvux och faktiskt så är man för snabb med att dömma. Men jag har försökt att inte göra det, å det kanske är därför jag har hittat så många underbara individer där. Kommer verkligen sakna den biten. Vill så gärna ha ett jobb med mycket sociala kontakter.

Fast just nu känns det inte osm att jag räcker till till alla. Jag vill vara där för alla men jag orkar inte. Jag vill!!
Jag har så mycket att tänka på.
Imorgon ska jag försöka hinna fika med Fia men jag tror inte jag hinner, jag hade velat gått över till Angelica, men jag orkar inte, jag hade velat träffat Malin och kanske Mia igen. Kanske försöka hinna med ett besök i länna och sen hos pappa. Men det får nog bli så att Theo får åka till morfar imorgon och vi får ta och åka till ikea på lördag och sen på söndag blir det firning av niklas och grillning med Sanna å Emma mfl.

Nu vart det ett långt inlägg. Läs, eller läs inte..

Sköt om er
Pössss

Inga kommentarer: