2011-03-31

känslor

Sitter i skolan och tråkar. Har precis ätit lunch...  Ska ha matte snart, sen blir det prov på engelskan. Fick veta att proven inte är så viktiga för betygen så det e ju skönt. Väntar nu på att få tillbax min fallbeskrivning på Anders...

Har rett ut ett "problem" som har grott i ett år. Det känns skönt att det är ur världen. Tror alla mår bäst av det.

Har några saker jag måste ändra på i mitt liv. Jag vet vad, men inte hur, jag ska ta å lära mig det. Jag ska göra allt i min makt för att det ska bli en bra situation för alla. Och framför allt för barnen.
Dessutom måste jag sluta vara så tjurig hela tiden mot barnen!! DET ÄR PRIO ETT, mår dom bra, mår jag bra, mår jag bra, mår dom bra!!

1 kommentar:

Malla sa...

Låter som en bra strategi vännen. Tänk positiva tankar, så smittar det förhoppningsvis av sig och blir en "god spiral" av det hela :-)