2011-03-15

Isfläck...

Har ramlat idag, på en isfläck. Hur stor är sannolikheten?

Ialla fall så har jag skadat mitt lillfinger (som tur är, är det helt ok nu) Å min nacke, den blir dessvärre bara värre. Jag kan inte vrida min nacke å smärtan är olidlig när jag rör huvudet. Men med lite smärtstillande å en scarf kanske jag överlver tills imorgon.
Det sticker i huvudet å jag mår illa :( men kan bero på annat åxå!!

Är lite ledsen nu. Har blivit lite bråk hemma och vi har delade meningar om vissa saker. Saker som jag trode vi var överrens om. Men det löser sig, det gör det alltid.
Man får andas tio gånger och hoppas på det bästa.
Ibland önskar man att allt vore lättare..

Sköt om er, nu ska jag säga godnatt till barnen...

2 kommentarer:

Angelica sa...

Älskade Tove då, de kommer bli bra! Va inte ledsen :(

solvsjo sa...

Stackare din lille otursfågel=))) Glöm ej halsduken imorrn eller idag! Ta en varmt bad och skratta ej =) Kram Emma