2011-03-21

Skallning

Ibland undrar man....


Fick tillbax på skatten, sak samma, klarar mig utan soc denna månad isåfall.. skönt. Eller alltså i juni om jag får tillbax pengarna då.

Är så trött

Har faktiskt varit ute å gått 1h idag. Har druckit 1 liter vatten. Måste lära mig att dricka mer vatten. Men 1 liter är 1 liter mer än vanligt :P
haha.

Vet inte om jag kommer ha barnen hemma imorgon eller om jag lämnar dom på dagis å hämtar dom efter luchen. Har inte riktigt bestämt mig.

Theo hade varit i "slagsmål" på dagis idag. Han vart skallad av ett annat barn. Det barnet sa att Theo kallat honom häst. Theo nekar. Jag har ingen aning, man får lita på båda barnen och försöka hitta en medelpunkt. Synd att det hände, nu vill theo inte gå tillbax till dagis. Men det får han lov att göra ändå. Allt är utrett och så länge det inte upprepar sig så är det ingen fara.

Skolan då? Jo då det har gått bra. Har gjort klart sociala omsorgen och måste göra klart IDIOT ANDERS. Hatar det. På torsdag är det prov igen...

Hoppas ni har det bra där ute i världen....

Sköt om er

Inga kommentarer: