2011-04-17

Allt är inte riktigt vad det ser ut att vara...

Allt är inte svart och vitt. Å det ska gudarna veta att inget är lätt.
Men man får ta en dag i taget och komma ur allt, hur svårt det än är!

Jag vet inte vart jag är på väg, men en sak vet jag. Inget kommer vara det det någonsin varit och på ett eller annat sätt ska jag komma vinnande ur detta. Så är det bara.

Jag ska bli en livsglad och underbar mamma och vän. jag ska ha massor med energi och jag ska leva i nuet.

Niklas vill jag ha kvar i mitt liv, han är min bästa vän. Vi har varit tillsammans i 13 år. Det är inget man kastar i sjön. Tror vi klarar av att vara kompisar ett tag ialla fall. Det kommer säkert inte funka hela tiden, Men jag hoppas det. Jag vill kunna hälsa på honom och träffa honom.

Jag är inte intresserad av ett förhållande eller en kille nu, inte heller om ett tag. Jag behöver vara jag. Jag behöver hitta mig själv igen. Och barnen behöver ett stabilt liv.

Nu är det viktiga här jag, Theo, Ronja och Niklas. Att vi alla fyra kommer på fötter och får ett så bra liv som möjligt på detta sätt, Utan att ha varandra hela tiden.

Tack alla mina <3 för att ni finns, vad vore jag utan er???

Inga kommentarer: