2011-04-11

Jaha blogga??

Har idag varit akut hos tandläkaren, kunde nästan lika gärna gått till grannen å bett dom titta på tanden. Men men. Lite medicin på den å sen nån munskölj i 10 dagar. Får se hur det går.

Har idag haft barnvakt till Ronjis. Eftersom hon envisas med att ha feber. Blir hemma imorgon med henne, men får helt enkelt bita i det sura äpplet å kämpa vidare. Ev får jag stanna hemma på onsdag åxå.
Sen får det räcka tycker jag.

Det har varit UNDERBART väder idag och pappa kom över å bjöd på mat hos malin å tor. Det vart korv med bröd.

Barnen har varit snälla idag och allt har gått rätt smidigt.

Imorgon ska jag ringa till barnmottagningen i eskilstuna för att försöka begära en utredning för theos mage. Det får räcka nu, eller åtminstonde måste vi få hjälp med hur vi ska hjälpa honom bäst med tanke på hans mage. Eftersom vi aldrig fått den hjälpen.

Nehe nu ska jag nog gå å lägga mig skulle jag gissa på!! Om jag kommer så långt vill säga...

Imorgon måste jag nog försöka ta mig en springtur... Malin inspirerade mig... Men jag lovar inget :) hahahhaa

Inga kommentarer: