2011-04-27

Tog mig ut för att springa, hann till skolan å insåg att jag inte var på humör för det, så jag vände hem och boxades lite på wiiet å sen zumbade jag.
Vad är det med träning som är så tråkigt?
Kan ingen bara bjuda in mig på innebandy, eller kanske boxning eller nån annan skojsig lagsport. Det här med att springa eller stå framför ett spel själv.. NE FY FAN. Det är inte min grej, hur mycket jag än anstränger mig.

Gjorde ett försök i att färga mitt hår mörkare, vilket resulterade i.... nästan ingen skillnad alls. så nu har man slitit på håret igen.. suck.

Nåja... Vill helst spara ut till min vanliga hårfärg, men då vill jag inte ha så stor kontrast mellan mitt hår och färgen.

Idag kanske vi hinner baka vet inte.

ska ialla fall plugga matte imorgon med Björn och kanske Emma. Hoppas jag får in något i huvudet då ialla fall...

Försökte ringa mottagningssektionen idag på komunhuset... GOOD LUCK. det var upptaget hela tiden, vad gör man då??? Får testa imorgon igen,m en har man bara 1,5h telefontid och man inte kommer fram.. då kanske dom borde se över deras system. Nåja, på det igen imorgon.....

Ska sätta mig ner och skriva en överklagan åxå till fk... Men får bli vid ett senare tillfälle. Är så less på allt som går emot mig. För precis allt gör det just nu och jag har tappat min TOVE glöd!! Jag vill ha tillbax den!!!

Sköt om er

Inga kommentarer: