2011-04-27

Tror jag har fått stressmage. Har så ont i den till och från, mår illa åxå :(

Jag måste lära mig att inte ta på mig allt. Jag måste lära mig att ta hand om mig själv, ingen annan. Tyvärr är jag av den sorten att jag lätt oroar mig för andra fast jag inte behöver. Jag tänker, analyserar och funderar mycket på andra människor och hur dom mår. Just nu är det kaos omkring mig och jag lider med alla, varenda en av dem. Tyvärr orkar jag inte se eller höra och vara mellan allt. Jag har för mycket själv just nu.
Det känns som om detta kommer bli min tuffaste resa hitintills, och jag vet att jag har massor med folk omkring mig som stöttar och hjälper mig. Men det är tungt.

Den 7:e blir det utgång, det var år sedan sist. Jag å tjejerna...

Åsa om du läser detta: Jämna veckor är jag barnledig. Så vill du komma hit med Ida och träffa barnen får d komma udda helger :) Annars kom jämn helg om du inte kommer med Ida :)

Ska försöka boka in en liten semestertripp till Conny och Carro åxå, men väntar på svar på ett jobb. Innan dess vet jag inget om min framtid..... Just. Måste ringa ett samtal...

Inga kommentarer: