2011-05-02

Ännu ett nederlag på fk. Jag är så trött på att dom ska hitta fel, jag har gjort allt i min makt för att dom ska få in rätt papper, jag har varit noggram och frågat, ringt och hört om mig för att se att allt stämmer. Det tar dom 30 dagara tt ge beslut, ett har jag fått. Avslag.
Jag har skickat in ett till, den är inne på 2 veckor nu. Jag har ringt varje dag. Idag när jag ringde svarade fk och jag vart så positivt bemött och hon var en ängel. Jag var så glad över att äntligen få lite pengar. Men vet ni vad som hände?
Hon ringde tillbax å sa att jag var tvungen att skicka in niklas kontrakt på hans lägenhet, för nu räckte det inte att ha en annan folkbokföringsaddress. (som dom faktiskt tidigare sagt till mig att det skulle räcka med). Det är andra gången dom står och ljuger en rätt upp i ansiktet. Jag började gråta i telefonen. Jag orkar snart inte mer, vart går gränsen för hur mycket man ska vara med om? Tror dom att man är gjord av pengar?

Nåja, 30 dagar till så får jag säkert ett neg beslut.

Har gjort matteprov, kändes inte så bra, men nya tag nästa gång, Jag har ialla fall pluggat till detta prov.

Sköt omer

1 kommentar:

Mia sa...

Fy för FK!! Vad de krånglar o vad de säger olika till alla... Vi behövde inte skicka in klemens kontrakt, för oss räckte det med intygen vi skickade med att han inte bodde här längre. Stå på dig Tove, du kommer få beviljat o hoppas du får svar snart!