2011-05-01

Ibland blir jag så trött på att allt enligt vissa bara är svart eller vitt... Oavsett hur det än är så är alltid allt komplicerat.
Det spelar ingen roll vad vi än gör så är det alltid komplicerat.

Har haft en helg som varit full rulle men nu är det ändå lite lugnare. Ikväll blir det soffhäng med lite wii spelande tror jag. Sen blir det bb.

Imorgon har jag prov i mab.

Har bestämt mig för att lägga ner eng B. Jag klarar inte den kursen. Jag får helt fokusera på allt annat. Mitt huvud går snart sönder, det är så sjukt hur lite som går in i huvudet. Inget fastnar. Men sen är det fruktansvärt rörigt i mitt huvud åxå.

På tisd tror jag att jag får mitt schema över jobbet i sommar.

Har nått på känn, inget bra.. men vi får se..
En dag i taget.

Förresten nu har jag bytt grill oxå, får se hur jag gillar den....

Inga kommentarer: