2011-05-12

Blir bara mer irriterad och ledsen, det här var inte vad jag behövde, men så är det. Man ser lite mer svart på vitt nu vad man är värd.

Jag och Niklas är fortfarande vänner och vi funkar bra ihop, umgås då å då, det e skönt. Ihelgen är det hans helg att vara barnledig, jag spenderar den med att tömma theo medans han åker iväg på landet :)
Skönt för honom att få komma iväg, å jag å barnen får bara njuta av varandra.
Barnen och jag är lediga imorgon men det blir en hemma dag, passar ypperligt då jag har massor att ta igen på hemmafronten.

Återigen så känner jag mig så sviken, kanske löjligt, men vissa saker göra man bara inte. OCh snälla, fråga inte vad det är, det är mina känlsor och jag tror inte ens att det är nån som förstår ändå. Sköt om er.

Tack Emma för idag, du betyder oehört mycket för mig ska du veta. You are my sunshine :)

Inga kommentarer: