2011-05-27

Dålig på att uppdatera.. jag vet.

Ska snart ha engelska prov, vilket jag inte är ett dugg intresserad av då jag vet att slutbetyget jag kommer få är ig. Jag har pratat med min lärare å det är så det kommer att sluta. Mina grundkunskaper håller inte och jag har inte den orken att plugga tyvärr. Men sånt är livet.

Har för övrigt haft det bra. Fina vänner, en snäll Niklas å underbara barn.

Har dessutom gått ner några kilo på köpet. Tror jag vet varför. Men skriver jag det här så blir jag lynchad ;) hahahah.


Nehe nu äta någon slags lunch, sen bege mig till engelskan. Egentligen vabbar jag ju, men fixade barnvakt 1h så jag kan skriva provet.

Ska iväg å handla sen på Willys, det är välbehövligt.

Hade förresten boende möte igår, det kan man ju prata om hur mycket som helst. Det hela handlade mest om upprörda människor som bode i ett annat område, dom var upprörda för att vaktmästrarna numera inte kommer in på deras tomter och klipper deras gräs, trots att vi försökte komma in på det mötet handlade om så forsatte aggressionerna angeånde det. Men vi fick till ett nytt möte med dom på kvällen å bara på vårat område, meningen är då att vi ska gå med å säga vad som måste förbättras å inte förbättras. Tror att det är många som har många åsikter, å alla tycker vi ju olika så det blir intressant :)

Kan skriva massor med mer angånde det, men jag låter bli. Sköt om er

1 kommentar:

Björne sa...

Tråkigt med engelskan. Jag tycker du har försökt bra iaf. :)