2011-05-28

Stress=ont i skallen

Säg vad jag inte har gjort idag?

Började dagen med en tripp till tolv korgar, fyndade lite där i vanlig ordning. Sen vidare till apoteket, guldfynd, lampaffären. Sen hem för att åka vidare till Lillan, det vart lunch på macken. Lillan passade barnen å jag passade på att klippa mig (dock lite kort, men man får vänja sig ;) ) Sen åkte vi hem för att ta cyklarna till Niklas. Niklas bjöd på pizza å sen hem igen. Hemma 15 min å vi drar vidare till daniel å lillie, mycket trevligt. Sen hem igen för att vända å åka till mamma. Där vart jag bjuden på tonfisksallad. Vi vart kvar tills 9 (dock i senaste lagret) Nu har jag duchat Ronja å stoppat barnen i säng. Summan av allt vart huvudvärk ;) hahahha.

Men men, äntligen får jag sitta ner :)

Tack för idag å ha det bäst!!

Tack för mat, fika, gästvänlighet mm överallt :) Over and out

Inga kommentarer: