2011-05-05

det är rörigt nu kan jag lova, det är mycket jag måste göra som jag inte vet om jag hinner med, men som jag vill hinna med, kanske handlar det om prioriteringar vad vet jag. Såg att jag skulle haft betygsamtal igår, vilket resulterade i panik. Jag ringde läraren å fixade så att jag kunde ha samtalet idag istället, så jag kunde förbereda mig lite grann ialla fall. Inte säkert det hjälper, jag tycker kursen är jättesvår.
Appropå svår så gjorde vi prov i maB i måndags. Tror det gick åt helvete. Får se idag. Matte är inte att leka med, det är svårt att komma ihåg alla formlar och regler.

hade ingen bra start på dagen idag då theo och jag bråkat hela morgonen, det slutade i en förkrossad mamma och en arg Theo. Ska ringa dagis och kolla hur det är med honom, det har säkert gått över. Men är inte van att se honom så på dagis.

Känner mig sönderstressad inombords.

På lördag blir det ialla fall utgång med vänner :) Jag och tre tjejkompisar. Underbart

Inga kommentarer: