2011-05-03

Haft full rulle. Men medvetet, mest ialla fall.  Men är helt slutkörd nu känner jag.

Har haft många "fuldagar" nu. Ni som känner mig vet vad jag menar.

Dessutom har jag rökt minst en cigg om dagen (ajabaja) Men från och med NU ska det bli slut på det.

Mycket tankar, vill inte, orkar inte. Allt kollapsar framför mig. Fk går inget bra, måste kolla upp akassan, får inte tag på soc, är orolig hur det kommer bli i sommar, har massor med måsten att göra... Men en dag i taget, man är inte mer än mänsklig?!! Eller??

Sköt om er.
Pössss

3 kommentarer:

Anonym sa...

bara en notis det finns inga måsten..:)

solvsjo sa...

Allt blir nog bra!V KARMA vet du väl =) Ajabaja Tove Stopp och NEj inga mer cigg hahha. Ses imorrn kraam

Åsa-B sa...

Jag hejar på dig =)
Måste kolla upp lite framöver om att träffas...tiden flyger bara iväg och det känns knappt som om man är hemma en endaste timma i veckorna, så mycket just nu. Men vi ska nog kunna pussla i hop nått =)

Kramar i massor